mandag den 21. november 2011

Jeg er djævelen i forklædning
Med kutte, kys og knuste hjerter
Du tror, jeg er din redning
Men forvolder endnu større smerter
End du endnu kan forestille dig
End du endnu kan forholde dig
til,
Fordi jeg spinder dig rundt i mit spil
af spind,
Dræber dig langsomt og kvæler dit sind
Kysse dig blidt og aer din kind
Er du det kærlighed du vil find'?
Så skal du vandre i blinde
Følge dig på vej er ikke, hvad jeg har i sinde
For mit sind er ædt op af sultne tanker om kød
Enhver levende tanke om en uskyldig rød død
Jeg er den sorte ridder uden hest
Kolera og pest
Den uinviterede gæst
Der crasher din fest
Jeg var ham de andre ikke måtte lege med
Men har jeg taget afsked
Til de foredomme der gjorde mig så ked
Gjorde mig fysisk umulig at red'
Indså hurtigt mine store talegaver og mindreværds komplekser
Indså mit kvikke hoved og mine psykotiske tendenser
Der er ikke stor forskel på gal og genial
Sejler min egen båd i min egen kanal
Min riviera helt for mig selv
Skaber vrangforestillinger for at slå ensomheden ihjel

Ingen kommentarer:

Send en kommentar